Om te beginnen: we hebben een erg leuke dag gehad. De medewerkers waren bijzonder vriendelijk. We vonden het allemaal wel wat rommelig: de spelleiding was niet op tijd op de locaties (bij wie is de mol), had af en toe warrige uitleg en leek ook niet geheel op de hoogte te zijn van de regels. Ook bij het afspreken van de eindtijd was ze niet helder. Ze was wel vriendelijk.
De vragenlijst om de mol te bepalen was ook wel erg standaard. In een groep van 8 mannen is eigenlijk iedereen boven de 1.75m en heeft een grotere schoenmaat dan 40 bijvoorbeeld. Wanneer hier wat meer aandacht aan wordt besteed (door bijvoorbeeld de deelnemers een korte lijst over zichzelf te laten invullen, zodat het wat meer maatwerk wordt) zorgt voor meer spanning.
Na aanraden van bekenden, hebben ook wij de escape room geboekt, zowel de martelkamer als de Da\\\'Vinci code kamer... Beide kamers waren erg spannend en super leuk om te doen. Het uur is zo voorbij, jammer dat het ons niet gelukt was om de code te kraken. Wij raden deze escaperoom\\\'s zeker aan bij andere, iedereen was enthousiast, heel leuk bedrijfsuitje voor de wat kleinere bedrijven. Eten was ook lekker en goed verzorgd bij de Eeterij. Prima avond gehad.
Nog nooit is een uur zo snel voorbij gegaan als in de Escape Room. Van zenuwslopende minuten had ik totaal geen last. Het liefste had ik zonder hulp zelf naar de oplossingen gezocht, maar dan had ik er nu nog gezeten. Ik geniet nog steeds na.
Ideale uitje om Den Bosch te verkennen. Vanaf het water beleef je Den Bosch weer heel anders. De lunch vonden we wat simpel, maar verder prima voor deze prijs.
We werden ontvangen met een kop koffie en een mini Bossche bolletje. Daarna zijn we op de solex gestapt en hebben we gekozen voor de centrum route omdat we de stad wilden verkennen. Erg leuk om dit op een solex te doen, is weer iets anders dan een stadswandeling. Aangezien we met een groep mannen van 45+ waren mocht de bierproeverij tapcursus niet ontbreken. Nick heeft ons erg leuke feitjes verteld en heerlijke bieren laten proeven!
Erg leuk om je collega's via een uitje beter te leren kennen. Bij wie is de mol weet je alleen niet meer wie je kan vertrouwen. Onze baas kon daar de humor wel van inzien en probeerde een ieder uit de tent te lokken. Super om dan aan het eind van het spel te horen wie de mollen waren. Op kantoor hebben we het er nog steeds over.
Super gaaf die Escape Room! We waren met een groep van 28 man waardoor het borreluurtje ideaal was voor het wachten op elkaar. Ik heb zelf de Martelkamer gedaan, maar heb ook verhalen gehoord over de da vinci kamer. Die ga ik zeker nog eens boeken!
Zou je ons aanbevelen
Ja
Mvr. Nicky van de Coolwijk beoordeelt ons met een:
Wij hebben erg genoten van het spel. We vonden het alleen jammer dat we onze eigen mobiel moesten gebruiken. de filmpjes gebruiken best veel MB. Maar het was het zeker waard, we waren erg fanatiek en iedereen heeft een leuke dag gehad.
Een super leuke dag gehad in Den Bosch. Begonnen met het maken van een Bossche Bol waar het kloppen van de slagroom, met de hand, wel wat tegen viel. Daarna werden we opgesloten in de Escape Room. De da vinci code kamer is zeker aan te raden!
Zou je ons aanbevelen
Ja
Mvr. Marjolein van der Groot beoordeelt ons met een:
Wij hebben al veel escape rooms gespeeld maar dit is wel een van de leukste. De da vinci code kamer was een ware belevenis. We komen zeker terug voor de martel kelder.
Zou je ons aanbevelen
Ja
1041-1080 / 1120
Nieuwsbrief
Blijf maandelijks op de hoogte van onze aanbiedingen & acties
Zo beoordelen klanten ons
9.0
Stepspeurtocht in Den Bosch
"Het was erg gezellig . De spelletjes tussendoor waren leuk en er was ook ruimte om te kletsen. "